Jouw favorieten

Bewaar de opleidingen die jij interessant vindt. Klik op ‘Bewaar Opleiding’ en sla ze op!

Naar alle opleidingen
Klachtenregeling

Klachtenregeling

 

Klachtenprocedure

Forta Opleidingen hecht veel waarde aan tevreden cursisten. Met toewijding, aandacht en kwaliteit biedt Forta Opleidingen daarom opleidingen die bijdragen aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Helaas kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze producten of diensten. Graag willen we je vragen om in eerste instantie contact op te nemen met de docent(en) van de opleiding, met name wanneer de klacht voornamelijk inhoudelijk van aard is.

 

Formele klacht

Indien het probleem niet is opgelost, of het betreft een ander type klacht, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons! Je kunt contact opnemen met Alexander Verhaar, kwaliteitscoördinator van Forta Opleidingen, bereikbaar per e-mail: feedback@fortaopleidingen.nl. Klachten worden vertrouwelijk in behandeling genomen.

 

Hoeveel tijd heb je om je klacht in te dienen?

Vanaf het moment dat jouw klacht is ontstaan, heb je twaalf maanden de tijd om jouw klacht in te dienen.

 

Wat gebeurt er met jouw klacht?

We versturen binnen 4 weken een ontvangstbevestiging van jouw klacht waarin de afhandeltermijn wordt vermeld. We bewaren de klacht en de wijze van afhandeling voor een periode van een jaar.